[O2] 1.8 TSI 160 KM CDAA - koszmar się rozpoczął.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mirek_p11
    RS
    • 2010
    • 6630
    • Volkswagen
    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

    Zamieszczone przez andrzej111
    Mirek Twoje szacunki o 2k za pełen rozrząd chyba są moooocno optymistyczne
    to jest cena po sprawdzeniu części w ASO bez wałka, który występuje czasami jako całość z kołem łańcuchowym (25).

    Seat Leon ST FR by mirek_p11

    Fotki
    Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
    Fotki

    Komentarz

    • andrzej111
      L&K
      • 2010
      • 1391

      mirek_p11, tak na szybko
      napinacze 350 175 x2
      ślizgi 150 6x25
      łańcuchy 600 300?x2
      pokrywa 300
      sylikon 100
      śrubki gówna 150
      Olej 200
      filt oleju 90

      [ Dodano: Czw 07 Lis, 13 17:44 ]
      Dodaj graty o których pisałeś na pw i 2k pękają luzie
      Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

      Komentarz

      • mirek_p11
        RS
        • 2010
        • 6630
        • Volkswagen
        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

        andrzej111, czasami myślę czy nie lepiej od razu kupić silnik 2.0 TSI CDAB jak się coś wysra, zamiast bawić się w wymianę całego rozrządu. Jak ktoś ma jeszcze problemy z nadmiernym zużyciem oleju to za jakiś czas dochodzi do rozrządu remont silnika ( wymiana wadliwych tłoków z pierścieniami ).

        Seat Leon ST FR by mirek_p11

        Fotki
        Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
        Fotki

        Komentarz

        • andrzej111
          L&K
          • 2010
          • 1391

          mirek_p11, a ile taki silnik, na Allgero same CZZ?
          Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

          Komentarz

          • mirek_p11
            RS
            • 2010
            • 6630
            • Volkswagen
            • CZDA 1.4 TSI 150 KM

            andrzej111, może być 2.0 TSI CCZ, CCZA,CCZB

            arturo_freestyl zmieniał na taki silnik

            CDAB to jednostka 1.8 TSI

            Seat Leon ST FR by mirek_p11

            Fotki
            Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
            Fotki

            Komentarz

            • andrzej111
              L&K
              • 2010
              • 1391

              a skrzynia podjedzie z 2.0?
              1.8 bardzo mało na allegro a w 2.0 to już można wybierać
              Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

              Komentarz

              • mirek_p11
                RS
                • 2010
                • 6630
                • Volkswagen
                • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                andrzej111, jak weźmiesz 2.0 TSI CCZ to musisz tylko wymienić komputer i obejść immobiliser a tak to wszystko p&p no chyba, że będziesz chciał zrobić go na 300 KM to będzie potrzebne mocniejsze sprzęgło, skrzynia z 2.0, większe turbo, większe heble, wymiana zawiasu itd.

                jak dorwiesz silnik kompletny w granicach 5000 - 7000 zł to musisz 3000 zł doliczyć ( komputer 500 zł, immobilizer 1500 zł, przekładka 1000 zł )

                Seat Leon ST FR by mirek_p11

                Fotki
                Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                Fotki

                Komentarz

                • gemi
                  Classic
                  • 2014
                  • 28

                  Witam,

                  Jestem nowy na tym forum i nie mam właściwie żadnego doświadczenia jeśli chodzi o Skody. Tyle że czasami wożę dupsko Octavia 1.6 MPI z gazem kolegi . W związku z tym bardzo proszę Was o wyrozumiałość i radę w sprawie zakupu autka z silnikiem jak w temacie.

                  Jest to O2 FL z końcówki 2009. Przebieg 145000km. Krajowa, serwisowana w ASO do połowy 2013. Pytanie co się działo od połowy 2013 do poczatku 2014. Tego się nie dowiem . Cena ~37000zł. Samochód wydaje się byś w dobrym stanie (zawieszenie, zużycie materiałów, praca silnika itp.), o ile można cokolwiek powiedzieć po oględzinach i krótkiej jeździe testowej.

                  Nie chce jednak się rozpisywać nt. samego samochodu, bo to nie ten wątek. Chodzi mi głównie o silnik i ten nieszczęsny rozrząd. Naczytałem się trochę już na tym forum i chciał bym aby ktoś z doświadczeniem doradził czy warto...?

                  Jestem gotowy na wydatek rzędu 3000zł zaraz po zakupie na wymianę oleju, płynów, filtrów, być może tarcz i klocków, no i oczywiście na rozrząd. Padają tu jednak tak rozbieżne wersje co należy wymienić, że już zgłupiałem .

                  Oczywiście nikt nie jest wróżką co może być zrypane (zawieszenie itp.), ale to mam nadzieje powiedzą mi przy przeglądzie w ASO. Chciał bym tylko dowiedzieć się ile kasy muszę mieć przygotowane żeby później spać spokojnie. Chodzi mi tylko o rzeczy oczywiste dla tego silnika i przy tym przebiegu.

                  Komentarz

                  • mirek_p11
                    RS
                    • 2010
                    • 6630
                    • Volkswagen
                    • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                    gemi, poszło pw

                    Seat Leon ST FR by mirek_p11

                    Fotki
                    Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                    Fotki

                    Komentarz

                    • andrzej111
                      L&K
                      • 2010
                      • 1391

                      Zamieszczone przez gemi
                      Oczywiście nikt nie jest wróżką co może być zrypane (zawieszenie itp.), ale to mam nadzieje powiedzą mi przy przeglądzie w ASO. Chciał bym tylko dowiedzieć się ile kasy muszę mieć przygotowane żeby później spać spokojnie. Chodzi mi tylko o rzeczy oczywiste dla tego silnika i przy tym przebiegu.
                      Cały rozrząd (robota + graty) to 2,5-3k

                      Warto zwrócić uwagę na pompę wody, koło dwumasowe i podobno "magnes nastawnika wałka rozrządu". Poza dwumasem nie są to drogie rzeczy.

                      Jak wszystko gra i zmienisz rozrząd to nic tylko jeździć

                      BTW Przy zmianie tarcz warto wsadzić 312mm - dokładasz 200zł i masz hebel z RS / Golfa GTI
                      Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                      Komentarz

                      • mirek_p11
                        RS
                        • 2010
                        • 6630
                        • Volkswagen
                        • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                        andrzej111, jeszcze turbawka do przeglądu i trzeba zapytać o spożycie oleju

                        Seat Leon ST FR by mirek_p11

                        Fotki
                        Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                        Fotki

                        Komentarz

                        • gemi
                          Classic
                          • 2014
                          • 28

                          Zamieszczone przez andrzej111
                          Cały rozrząd (robota + graty) to 2,5-3k
                          Jeśli po takiej wymianie będę mógł tym autkiem zrobić 60-80tyś to ok. W innym wypadku ciężko będzie to przełknąć. I najważniejsze jeśli już to wymieniać to gdzie? Szukać dobrego mechanika czy iść do ASO?

                          Warto zwrócić uwagę na pompę wody, koło dwumasowe i podobno "magnes nastawnika wałka rozrządu". Poza dwumasem nie są to drogie rzeczy.
                          Zamieszczone przez mirek_p11
                          andrzej111, jeszcze turbawka do przeglądu i trzeba zapytać o spożycie oleju
                          A kto mi te rzeczy sprawdzi przed zakupem? Na przeglądzie w ASO będą w stanie coś powiedzieć?

                          Jak wszystko gra i zmienisz rozrząd to nic tylko jeździć
                          I taki mam plan. Tylko weź tu się nie wpier... w bagno :/

                          BTW Przy zmianie tarcz warto wsadzić 312mm - dokładasz 200zł i masz hebel z RS / Golfa GTI
                          O tym to będę myślał jak zrobię auto na gotowe pod względem mechaniki. Nie mniej dzięki za radę. Jeśli ją kupię to w planach mam kilka rzeczy, ale o tym to może po zakupie

                          Ps. Nie dodałem najważniejszego. Moje przebiegi roczne nie przekraczają 15k. Codzienne trasy to ok. 7km do pracy i kolejne 7km z powrotem. Czasem dodatkowe "naście" km do sklepu. Mam nadzieję, że ten silnik nie potrzebuje częstych dłuższych tras. Nie po to szukam benzyny zamiast ropniaka żeby przedmuchiwać co tydzień dla zasady to autko . Inna sprawa, że z takim silnikiem to sama przyjemność i zapewne dla frajdy nie raz przejadę się gdzieś dalej.

                          Komentarz

                          • andrzej111
                            L&K
                            • 2010
                            • 1391

                            Zamieszczone przez gemi
                            Jeśli po takiej wymianie będę mógł tym autkiem zrobić 60-80tyś to ok. W innym wypadku ciężko będzie to przełknąć. I najważniejsze jeśli już to wymieniać to gdzie? Szukać dobrego mechanika czy iść do ASO?
                            Najlepiej znajdź dobre ASO, może się to wydawać nierealne ale bywają dobre serwisy. Zrobisz w ASO to będziesz miał 2 lata gwarancji, przynajmniej na papierze

                            Resztę, sprawdzisz tez w ASO tylko poszukaj ogarniętego mechanika.

                            A z hamulacami to tarcze pewnie masz już do wymiany, więc kupujesz większe tarcze + zaciski (100zł) + klocki pasują te same i masz 312mm

                            Sprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW

                            Komentarz

                            • markelus
                              Classic
                              • 2014
                              • 5

                              Data produkcji silnika z wklejki 18 07 2011 cdaa jaki tam napinacz włożyli ? już ten poprawiony czy nie,
                              jak na razie <45tys> nie ma żadnych objawów które tu opisaliście ale profilaktycznie chyba można wymienić albo chociaż sprawdzić jaki tam napinacz siedzi

                              Komentarz

                              • Dorian
                                Classic
                                • 2009
                                • 12

                                Witam Was wszystkich,
                                Ja rowniez posiadam 1,8 tsi, aktualnie ok 117tys km, pond 4 letnia OIIFL.
                                Od przebiegu rzedu 90tys zaczal mi brac olej. Z miesiaca na miesiac wiecej i wiecej.
                                Dalem kumatym chlopakom do obejrzenia samochod i wiemy, ze to napewno nie zaden wyciek, bo wszystko suche. Zmienilem tez olej na Total Quartz 10W40 - testowo zeby sprawdzic czy gestszego oleju bedzie bral mniej. Niestety dalej bierze sporo.
                                Nie ma reguly, byly okresy, ze dolewalem co 100-200km po 0,3l, aktualnie akurat mniej.
                                W ogole dziwne, bo czasem jest tak, ze dolewam co 3 dni, czasem 2 tyg spokoju. Jezdze caly czas podobnie, nie mecze go, przebiegi raczej caly czas podoobne.

                                Pogodzilem sie juz, ze bierze i brac bedzie. Chyba nie ma na to sposobu, co? Chyba, ze zaczniemy sie bawic w jakies grube wymiany. Wole nie spieprzyc czegos co moze dziala nie idealnie, ale jezdzi w miare normalnie.

                                Mam tylko pytanie czy mozna cos zrobic zeby nie poglebiac problemu, albo jakos zapobiegac pogarszaniu sie sytuacji? Jakis mechanik mowil mi o jakis uszczelniaczach w plynie, ale boje sie takich wynalazkow.

                                Komentarz

                                • Tippo
                                  L&K
                                  • 2009
                                  • 1349
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                  Zamieszczone przez Dorian
                                  Mam tylko pytanie czy mozna cos zrobic zeby nie poglebiac problemu, albo jakos zapobiegac pogarszaniu sie sytuacji?
                                  10w40 to mozna wlac do Polda z LPG, jak ci mechanik powiedzial, ze "gestszy" olej zmiejszy pobor to zmien mechanika :roll:

                                  Komentarz

                                  • tom007
                                    Rider
                                    • 2011
                                    • 536
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • BZB 1.8 TSI 160 KM
                                    • CJSA 1.8 TSI 180 KM

                                    Zamieszczone przez Dorian
                                    dolewalem co 100-200km po 0,3l,
                                    To już jest bardzo dużo, bo wychodzi około 1,5 -2 l na 1000km.
                                    Zamieszczone przez Dorian
                                    Zmienilem tez olej na Total Quartz 10W40
                                    Z takim olejem to lepiej uważaj, bo po pierwsze półsyntetyk nie nadaje się do tego silnika, po drugie przy porannych mrozach może być za gęsty i nie nabije ciśnienia w napinaczu rozrządu, a wtedy problem oleju "rozwiąże się" razem z resztą silnika.

                                    Zamieszczone przez Dorian
                                    Chyba, ze zaczniemy sie bawic w jakies grube wymiany
                                    Tu jest ograniczone pole manewru. W wielu przypadkach problemem były pierścienie. Jak był mały przebieg to można było wymienić same pierścienie i było ok. Przy większym przebiegu, odkształconych/uszkodzonych tłokach czy zużytej gładzi cylindrów niewiele da się zrobić. Ten silnik nie nadaje się do honowania/tulejowania itp. więc zostaje wymiana bloku. Czy ewentualnie wystarczy sama wymiana pierścieni to chyba można stwierdzić jedynie po zdjęciu głowicy.

                                    Możesz zrobić pomiar kompresji z próbą olejową. Będziesz wiedział jednoznacznie gdzie jest problem - czy np nie poszły uszczelniacze zaworowe.
                                    Turbo w porządku, nie widać , żeby uszczelnienia na turbo puściły ?
                                    Octavia Tour Ice+ 1.6Mpi
                                    Octavia 2 Elegance 1.8TSI

                                    Komentarz

                                    • andrzej1959
                                      Classic
                                      • 2014
                                      • 12

                                      Zamieszczone przez Dorian
                                      Witam Was wszystkich,
                                      Ja rowniez posiadam 1,8 tsi, aktualnie ok 117tys km, pond 4 letnia OIIFL.
                                      Od przebiegu rzedu 90tys zaczal mi brac olej. Z miesiaca na miesiac wiecej i wiecej.
                                      Dalem kumatym chlopakom do obejrzenia samochod i wiemy, ze to napewno nie zaden wyciek, bo wszystko suche. Zmienilem tez olej na Total Quartz 10W40 - testowo zeby sprawdzic czy gestszego oleju bedzie bral mniej. Niestety dalej bierze sporo.
                                      Nie ma reguly, byly okresy, ze dolewalem co 100-200km po 0,3l, aktualnie akurat mniej.
                                      W ogole dziwne, bo czasem jest tak, ze dolewam co 3 dni, czasem 2 tyg spokoju. Jezdze caly czas podobnie, nie mecze go, przebiegi raczej caly czas podoobne.

                                      Pogodzilem sie juz, ze bierze i brac bedzie. Chyba nie ma na to sposobu, co? Chyba, ze zaczniemy sie bawic w jakies grube wymiany. Wole nie spieprzyc czegos co moze dziala nie idealnie, ale jezdzi w miare normalnie.

                                      Mam tylko pytanie czy mozna cos zrobic zeby nie poglebiac problemu, albo jakos zapobiegac pogarszaniu sie sytuacji? Jakis mechanik mowil mi o jakis uszczelniaczach w plynie, ale boje sie takich wynalazkow.
                                      przeczytaj mój post, u mnie też się zaczynało od drobiazgów

                                      Komentarz

                                      • Dorian
                                        Classic
                                        • 2009
                                        • 12

                                        Zamieszczone przez tom007
                                        Zamieszczone przez Dorian
                                        dolewalem co 100-200km po 0,3l,
                                        To już jest bardzo dużo, bo wychodzi około 1,5 -2 l na 1000km.
                                        Zamieszczone przez Dorian
                                        Zmienilem tez olej na Total Quartz 10W40
                                        Z takim olejem to lepiej uważaj, bo po pierwsze półsyntetyk nie nadaje się do tego silnika, po drugie przy porannych mrozach może być za gęsty i nie nabije ciśnienia w napinaczu rozrządu, a wtedy problem oleju "rozwiąże się" razem z resztą silnika.

                                        Zamieszczone przez Dorian
                                        Chyba, ze zaczniemy sie bawic w jakies grube wymiany
                                        Tu jest ograniczone pole manewru. W wielu przypadkach problemem były pierścienie. Jak był mały przebieg to można było wymienić same pierścienie i było ok. Przy większym przebiegu, odkształconych/uszkodzonych tłokach czy zużytej gładzi cylindrów niewiele da się zrobić. Ten silnik nie nadaje się do honowania/tulejowania itp. więc zostaje wymiana bloku. Czy ewentualnie wystarczy sama wymiana pierścieni to chyba można stwierdzić jedynie po zdjęciu głowicy.

                                        Możesz zrobić pomiar kompresji z próbą olejową. Będziesz wiedział jednoznacznie gdzie jest problem - czy np nie poszły uszczelniacze zaworowe.
                                        Turbo w porządku, nie widać , żeby uszczelnienia na turbo puściły ?
                                        To prawda, zre sporo tego oleju. Sorry w ogole, ze tak dlugo sie nie odzywalem, ale jakos nie dostalem powiadomien, ze ktos cos odpisal.

                                        Moge zrobic pomiar kompresji, w zasadzie juz raz robilem.
                                        Wg mechanika bylo ok, choc nie pamietam szczegolow, bo to bylo juz jakis czas temu.

                                        Jakie sa normy? cos kojarze, ze powinno byc 11? jednostki nie pamietam. (nie znam sie.

                                        Moglibysmy mi doradzic krok po kroku co byscie zrobili na moim miejscu?
                                        1. Zmiana oleju? Na tym jezdze cale 2 miesiace
                                        2. Sprawdzenie kompresji? Jakbyscie mi podpowiedzieli jaki efekt pomiaru co bedzie oznaczal to tez bylbym madrzejszy.
                                        3. Sprawdzenie turbiny i jej szczelnosci. Byla sprawdzana 2 miesiace temu i bylo sucho, zadnych wyciekow.

                                        Jesli doszloby do typowych napraw o ktorych piszecie to z jakimi kosztami trzeba sie liczyc? Oczywiscie chodzi mi o orientacyjne koszty.

                                        Czy jesli znajdziemy problem, zlikwidujemy go to mozna tym autem wg Was jeszcze pojezdzic? Czy lepiej myslec o czyms nowym?

                                        Mam 117tys przegiegu, chetnie bym pojezdzil tym autem jeszcze rok, dwa. Nawet myslalem, zeby go zostawic jako drugie auto dla dziewczyny albo mamy. Mam go od nowosci, przynajmniej wiem o nim wszystko. Troche boje sie zakupu uzywanych, roznie mozna trafic.

                                        Z gory wielkie dzieki za wszelka pomoc.

                                        Komentarz

                                        • rOBERTO795
                                          RS
                                          • 2009
                                          • 3465
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                          Zamieszczone przez Dorian
                                          Zamieszczone przez tom007
                                          Zamieszczone przez Dorian
                                          dolewalem co 100-200km po 0,3l,
                                          To już jest bardzo dużo, bo wychodzi około 1,5 -2 l na 1000km.
                                          Zamieszczone przez Dorian
                                          Zmienilem tez olej na Total Quartz 10W40
                                          Z takim olejem to lepiej uważaj, bo po pierwsze półsyntetyk nie nadaje się do tego silnika, po drugie przy porannych mrozach może być za gęsty i nie nabije ciśnienia w napinaczu rozrządu, a wtedy problem oleju "rozwiąże się" razem z resztą silnika.

                                          Zamieszczone przez Dorian
                                          Chyba, ze zaczniemy sie bawic w jakies grube wymiany
                                          Tu jest ograniczone pole manewru. W wielu przypadkach problemem były pierścienie. Jak był mały przebieg to można było wymienić same pierścienie i było ok. Przy większym przebiegu, odkształconych/uszkodzonych tłokach czy zużytej gładzi cylindrów niewiele da się zrobić. Ten silnik nie nadaje się do honowania/tulejowania itp. więc zostaje wymiana bloku. Czy ewentualnie wystarczy sama wymiana pierścieni to chyba można stwierdzić jedynie po zdjęciu głowicy.

                                          Możesz zrobić pomiar kompresji z próbą olejową. Będziesz wiedział jednoznacznie gdzie jest problem - czy np nie poszły uszczelniacze zaworowe.
                                          Turbo w porządku, nie widać , żeby uszczelnienia na turbo puściły ?
                                          To prawda, zre sporo tego oleju. Sorry w ogole, ze tak dlugo sie nie odzywalem, ale jakos nie dostalem powiadomien, ze ktos cos odpisal.

                                          Moge zrobic pomiar kompresji, w zasadzie juz raz robilem.
                                          Wg mechanika bylo ok, choc nie pamietam szczegolow, bo to bylo juz jakis czas temu.

                                          Jakie sa normy? cos kojarze, ze powinno byc 11? jednostki nie pamietam. (nie znam sie.

                                          Moglibysmy mi doradzic krok po kroku co byscie zrobili na moim miejscu?
                                          1. Zmiana oleju? Na tym jezdze cale 2 miesiace
                                          2. Sprawdzenie kompresji? Jakbyscie mi podpowiedzieli jaki efekt pomiaru co bedzie oznaczal to tez bylbym madrzejszy.
                                          3. Sprawdzenie turbiny i jej szczelnosci. Byla sprawdzana 2 miesiace temu i bylo sucho, zadnych wyciekow.

                                          Jesli doszloby do typowych napraw o ktorych piszecie to z jakimi kosztami trzeba sie liczyc? Oczywiscie chodzi mi o orientacyjne koszty.

                                          Czy jesli znajdziemy problem, zlikwidujemy go to mozna tym autem wg Was jeszcze pojezdzic? Czy lepiej myslec o czyms nowym?

                                          Mam 117tys przegiegu, chetnie bym pojezdzil tym autem jeszcze rok, dwa. Nawet myslalem, zeby go zostawic jako drugie auto dla dziewczyny albo mamy. Mam go od nowosci, przynajmniej wiem o nim wszystko. Troche boje sie zakupu uzywanych, roznie mozna trafic.

                                          Z gory wielkie dzieki za wszelka pomoc.
                                          Co to znaczy sporo?
                                          Jaki olej masz wlany?
                                          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                          Komentarz

                                          • Dorian
                                            Classic
                                            • 2009
                                            • 12

                                            Zamieszczone przez rOBERTO795

                                            Co to znaczy sporo?
                                            Jaki olej masz wlany?
                                            dolewalem co 100-200km po 0,3l.
                                            Teraz 10W40 Total Quartz, wczesniej Castrol i Elf, zgodny z norma dla VW.

                                            Widze, ze jestes z Bedzina, ja z Katowic. Moze masz kogos kumatego kto moze zdiagnozowac moje auto w okolicy?

                                            Komentarz

                                            • rOBERTO795
                                              RS
                                              • 2009
                                              • 3465
                                              • Octavia III (5E3)
                                              • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

                                              Zamieszczone przez Dorian
                                              Zamieszczone przez rOBERTO795

                                              Co to znaczy sporo?
                                              Jaki olej masz wlany?
                                              dolewalem co 100-200km po 0,3l.
                                              Teraz 10W40 Total Quartz, wczesniej Castrol i Elf, zgodny z norma dla VW.

                                              Widze, ze jestes z Bedzina, ja z Katowic. Moze masz kogos kumatego kto moze zdiagnozowac moje auto w okolicy?
                                              Po pierwdze masz źle dobrany olej do Swojego silnika. Po drugie zapraszam do Siebie
                                              OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

                                              DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

                                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

                                              Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

                                              Komentarz

                                              • kingjack
                                                Classic
                                                • 2014
                                                • 1

                                                Czytam i czytam tak te posty o silniku 1,8 TSI i ogarnia mnie przerazenie! Temu przeskoczył łańcuch temu też innemu popękały tłoki jeszcze innym żre ta franca olej! I jak tak sobie myślę czym ja jeżdzę to wydaje mi się ze kupiłem CHIŃSKIE TRAMPKI a nie samochód!! Cóż? Prawda jest taka że faktycznie samochody przestano produkować pod koniec lat 90-tych!! Ostatnie sztuki samochodów wychodziły na początku 2000 roku. Teraz produkują szmelc a nie samochody to prawda ale nie do przesady!!!! Czytając posty to odechciewa się mieć samochód!! Ja jestem tym „nieszczęśnikiem” że posiadam takowy wyrób z silnikiem 1,8 TSI o przebiegu 290 tysięcy km. i jak do tej pory nie miałem problemów z tym silnikiem jeszcze całkiem dobrze chodzi i oby kolejne 200 tysiaków przejechał. To cudo jeździ na CASTROLU a nie żadnych MOTULACH wymiany robię co 15000 tysięcy i auta nie katuje!! To znaczy nie jade jak debil i obroty na czerwonym polu tylko normalnie co nie oznacza ze jeżdzę jak pedzio w kapeluszu 110 /h i 1500 obrotów bo paliwa szkoda. Jak jakiś „wieśniak” z tłumnikiem średnicy rury kanalizacyjnej chce pokazać że wyjebie dziadka w SKODZIE to uświadamiam go że może mieć spory problem!!! No a jak się skodzina sypnie? To......... to się nazywa P.J.H teraz prawidłowo to się pisze P.J.CH czyli inaczej Pech Jak HUJ. Więc NIE NARZEKAJCIE BO AUTKO Z TAKIM SILNIKIEM NIE JEST AŻ TAK ZŁE!!! Szkoda że nie piszą na forum ci co nie mają żadnych problemów z tym silnikiem wtedy było by to bardziej miarodajne. POZDRAWIAM WSZYSTKICH. :shock: :roll: :roll: :shock:

                                                Komentarz

                                                • bishop
                                                  L&K
                                                  • 2012
                                                  • 1430

                                                  Zamieszczone przez kingjack
                                                  ...Więc NIE NARZEKAJCIE BO AUTKO Z TAKIM SILNIKIEM NIE JEST AŻ TAK ZŁE!!!
                                                  Przecież nikt nie narzeka na Twój, każdy ma swoją historię, a od chwalenia się pzrebiegiem jest odpowiedni temat.

                                                  Zamieszczone przez kingjack
                                                  ...Szkoda że nie piszą na forum ci co nie mają żadnych problemów z tym silnikiem wtedy było by to bardziej miarodajne.
                                                  Wiesz , cieszyć się i wpisywać na forum ,że jego sprzęt jeszcze jeździ, bo kupił go właśnie do jazdy :lol:

                                                  Komentarz

                                                  • mrfazi
                                                    • 2010
                                                    • 3103
                                                    • Superb III (3V3)
                                                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM
                                                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                                                    kingjack, może ja się nie znam, ale ten konkretny wątek dotyczy CDAA :wink:

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...